OPREZ, ZENA ZA VOLANOM! / Audi razbija stereotipe o losim zenskim vozacima u ovoj briljantnoj reklami

Podruznica Audija u Irskoj pokrenula je ovu briljantnu marketinsku kampanju pod nazivom #WomenDrivers kako bi se obracunali sa stereotipovima o losim zenskim vozacima.

5.5.2015.
12:35
VOYO logo

Automobilski brend uveo je hashtag '#WomenDrivers' kako bi pobudio interes korisnika na Twitteru.

Korisnici klikom na link ocekuju zabavne price o zgodama i nezgodama vozacica, no umjesto na taj sadrzaj, korisnici su usmjereni prema clancima o zenama koje su respektabilne u podrucjima kojima se bave - od biznisa do znanosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reakcije na Twitteru su vrlo pozitivne a mnogi komentiraju Audijev potez s palacem prema gore jer nastoji suzbiti negativne kliseje o zenama vozacima.

Pogledajte video s objasnjenjem kampanje u nastavku i pogledajte ispod nekoliko tvitova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo