Kombinacija 4,0-litrenog V8 biturbo motora i električnog motora osigurava mu snagu od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment veći od 1400 Nm
Hibridna tehnologija dolazi iz Formule 1, a baterija i elektromotor smješteni su na stražnjoj osovini, a pogon je na svim kotačima
Brutalna snaga omogućuje mu ubrzanje s mjesta do 100 km/h za samo 2,9 sekundi. Nakon manje od deset sekundi dostiže se 200 km/h. A konačno završava samo na 316 km/h
Zabavu garantira "Sport+" način vožnje, a za lagano krstarenje tu je i "Comfort" način rada
Dostupan je u posebnom crvenom izdanju, za kojeg Nijemci kažu da je tamna nijansa dragog kamena rubelita
Panoramski krov propušta puno svjetla u unutrašnjost vozila, a za dodatnu udobnost brinu se sportska sjedala od nappa kože u dvobojnoj titan sivoj boji sa žutim šavovima. Naravno, tu je i neizbježni karbon, a Mercedes tvrdi da u unutrašnjosti prevladava "nefiltrirana sportska atmosfera"
Osim u crvenoj, novi AMG GT 63 S E PERFORMANCE dostupan je i u zelenoj "mango paklenoj" boji koja će zapravo biti i zaštitni znak ovog modela
Najsnažniji serijski Mercedes moći ćete naručiti od travnja, a za njega ćete morati izdvojiti 220 tisuća eura, što je tek 5 tisuća eura manje od super-luksuznog Mercedes-Maybacha S680. No barem vas ne bi trebala brinuti potrošnja jer ona u prosjeku iznosi 7,9 l/100km, deklarirano
PREKRETNICA U POVIJESTI MERCEDESA / Zvijer od 843 'konja' za koju ćete morati izdvojiti 250 prosječnih hrvatskih plaća, ali zato potrošnja nije bauk
Kada Mercedes-Benz neki model nazove prekretnicom u povijesti marke onda znate da se radi o zbilja posebnom automobilu. Tako su s početkom veljače predstavili AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Zašto je toliko poseban? Zato što je riječ o prvim hibridom super-automobilu ove marke, a ujedno i najsnažnijem serijskom Mercedesu do danas.